Nog een maandje.. - Reisverslag uit Slabroek, Nederland van Lana Heuvel - WaarBenJij.nu Nog een maandje.. - Reisverslag uit Slabroek, Nederland van Lana Heuvel - WaarBenJij.nu

Nog een maandje..

Door: Lana

Blijf op de hoogte en volg Lana

30 September 2012 | Nederland, Slabroek

Het was begin februari toen mijn mentor Andy Mason aan me vroeg wat ik nou nog echt graag zou willen doen, op fotografisch gebied. "Simpel, stage lopen bij Paul Harries." was mijn antwoord. "Heb je hem al gemaild voor een stage plaats?"

Euhm, nou, nee.
Waarom niet? Nou, Paul Harries is een van de beste muziek fotografen in het Verenigd Koninkrijk en hij werkt voor het grootste wekelijkse rock tijdschrift ter wereld, Kerrang! Magazine. Hij heeft zowat alle grote rockhelden voor zijn lens gehad. Die heeft nooit geen tijd om een meisje van 20 les te geven en te laten zien hoe hij werkt.

Of toch wel? Ik heb besloten hem een mail te sturen, maar er verder niks van te verwachten. Diezelfde avond, tijdens een gezellig etentje met klasgenootjes, had ik al een antwoord terug. Of ik hem de volgende dag even kon bellen, omdat hij niet kon voldoen aan het aantal uren wat ik voor school nodig had, maar hij me wel heel graag wilde helpen. Oke, de wonderen zijn dus blijkbaar nog niet de wereld uit.

Na een lang en leuk telefoongesprek, kwam het duidelijk naar voren dat hij me echt graag wilde helpen,maar dat dat niet heel makkelijk zou worden. Paul Harries is een druk bezet man, maar moet ook veel reizen voor zijn werk, waardoor het soms lastig is om mij wat te kunnen leren. Maar dat houd mij niet tegen, want ik ga gewoon naar Londen en ik zie wel!

Ik zal een maand in Londen zijn en tijdens die maand hopelijk wat ervaring op kunnen doen bij Paul Harries. En op de momenten dat hij te druk is, of juist helemaal geen werk heeft, zal ik Londen nog verder gaan verkennen. Dit zal mijn 7e bezoek aan de Engelse hoofdstad worden, maar dat wil nog niet zeggen dat ik alles gezien heb. Gelukkig niet.

Op deze blog zal ik zo vaak mogelijk proberen om jullie te vertellen over mijn "avonturen" in, naar mijn mening, een van de mooiste steden van Europa. Over een maand vertrek ik en zal ik gaan wonen aan een ietwat drukke weg in het oosten van Londen. Ik huur een kamer in een huis, net zoals veel studenten in Nederland doen. Ik heb een gedeelde keuken, woonkamer en badkamer, maar ik weet niet of ik in de periode dat ik er zit huisgenoten heb. Dat zullen we dan wel zien.

Eerst nog maar even een weekje vakantie vieren in Londen met ouders en vriendlief, om vervolgens 10 dagen in Nederland te zijn om daarna toch echt te vertrekken.

Tags: Londen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lana

Hallo en welkom op mijn blog! Ik ben Lana, 23 jaar oud en studeer Creatieve Communicatie in Eindhoven. Dat klinkt zweveriger dan het is; Ik word opgeleid tot reclame maker. Op deze blog kun je mijn reisverhalen volgen, als je interesse hebt in mijn werk als fotograaf en concept ontwikkelaar, verwijs ik je graag door naar www.lana-addams.com.

Actief sinds 30 Sept. 2012
Verslag gelezen: 282
Totaal aantal bezoekers 9817

Voorgaande reizen:

07 Februari 2015 - 28 Juni 2015

LNDN15

30 Oktober 2012 - 30 November 2012

Loving Londen

Landen bezocht: